freuda.blogg.se

Måndag, igen!

Publicerad 2013-04-08 12:59:28 i

Veckorna bara flyger förbi! Snart är det sommarlooov!! Haha kanske inte jätte snart dock. Förra veckan så tränade jag var i skolan och festade. En vanlig vecka för Frida liksom! Vi torsdagsfestade och det kändes i fredags kan jag säga och i lördags också för den delen. Men det va roligt kanske kunde ha skippat shotten vid ett men blir man bjuden så blir man. Dock så va jag duktig och tackade nej till efterfest eftersom jag skulle till skolan dagen efter! Var nog en bra idé med tanke på att det var zombiemode för min del på föreläsningen ändå! Var ute och åt på fredagskvällen sen åkte jag hem och stupade i säng. Lördagen och söndagen bjöd inte på så mycket mer än syskon och kompis häng med det duger gott och väl! Det va min vecka det. Idag ska har jag tränat och ska snart börja plugga och städa lite! Wiho va kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela