freuda.blogg.se

Barnvakt

Publicerad 2013-03-20 14:51:02 i Allmänt,

Hejsan! 
Är barnvakt åt lilla köttlimpan idag. Hon sover nu så passar på och ska plugga lite. I förmiddags var jag uppe på universitetet och hade världens tråkigaste föreläsning. Den handlade om självkänsla så jag trodde att den skulle vara bra men antingen så var det för att jag hade för höga förväntningar eller så var det föreläsaren. Hade nämnligen en gästföreläsare som var psykolog och forskare inom psykologi tror jag och han var lika torr som en mandelkubb. Sen lyckades jag bli så hungrig när jag satt där också och min mage kurrade så det ekade i hela klassrummet.
 
Idag fyller ju även min älskade bror år så vi ska fira honom ikväll. Vi brukar ju annars fira på helgerna men mamma åker till franskarivieran på lördag så det blir inget med det. Nu ska jag sätta tänderna i min älskade tenta. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela