freuda.blogg.se

Fredag

Publicerad 2013-03-22 19:41:36 i Allmänt,

Hej! Idag har det varit en fullspäckad dag. Först så jobbade jag och trodde att jag aldrig skulle få sluta men så slutade jag 40 min tidigare. Vilken dag! Plus att vi fick tacos till lunch. Har aldrig hänt på de fem år (!!!!!!!!) jag jobbat där. Galet glad och nöjd tjej lämnade jobbet. Eftersom jag slutade tidigare så tog jag svängen förbi gymmet och sprang. Har aldrig tyckt springa varit kul och speciellt inte på band men ibland så måste man göra saker som är tråkiga. Jag sprang dock i 20 min utan att sakta ner eller gå och det var jag så himla stolt över så jag höll på att kollavippa! Sen så gick jag och jag har så svårt att gå på band för jag svajjar så fram och tillbaka (pga koncentrationssvårigheter) och när killen brevid mig börjar köra acrobatiskaövningar så kände jag att det var dags att avsluta innan jag höll på att trilla av. Jag stretchade och åkte hem. Sen städade jag och bytte i sängen. Mamma och jag hade avskedsmiddag i form av pizza och den kunde inte ha suttit bättre. Efter middagen så pluggade jag och skrev klart min tenta. Känslan just nu är obeskrivlig. Ska alldeles strax lägga mig och äta godis och mysa med lilla mamma. Men först ska jag duscha.
XX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela