freuda.blogg.se

Måndag

Publicerad 2013-03-18 22:05:20 i

Hej! Idag har det varit föreläsning och jag måste verkligen säga att jag älskar hälsopsykologi så jäkla mycket! Det är hur roligt som helst och väldigt lärorikt dessutom. Föreläsaren är också väldigt bra vilket är ett stort plus! Efter föreläsningen så åkte jag och Matilda och köpte lunch sen hem till mig för att plugga. Började lite smått med tentan men det blev så klart en massa prat om annat som det alltid blir med oss sen kollade vi ett avsnitt av OTH. Efter det så åkte jag in till stan med Marie och vi tog en välförtjänt fika och sen köpte Marie lite grejer och vi träffade även på Robin som vi gick ettan i gymnasiet med och honom hade vi inte sett på år så det va kul! Kvällen spenderades i soffan framför favorit programmet familjen annorlunda! Nu är det sängen som kallar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela