freuda.blogg.se

Påsklov

Publicerad 2013-03-27 21:07:29 i Allmänt,

Hejsan! Ville bara säga att jag har påsklov nu. Är lagomt lycklig för det! Idag hade vi semenarium för tentan och det gick bra. Det var mitt första seminarium och var lite nervös men det gick överförväntan. Sen har jag tränat och det gick inget bra och jag lullade mest runt och gjorde inte så mycket. Tappade lusten direkt när jag kom in i gymmet. Vet inte varför man är fortfarande på extremt dåligt humör. Det roliga var att jag sa till Matilda idag att det hade blivit så himmla mycket bättre men det ångrar jag bittert. Efter gymmet så åkte jag hem och plockade ihop här hemma. Och jag blev på jätte bra humör och sen köpte jag och Marie sallad och mätta och belåtna har vi suttit och pluggat hela kvällen. Men nu är tentan och metodstrimman ( som jag gjort för hur längesen som helts) inskickade. Nu ska jag snart ut och gå med köttlimpan sen är det vi här som tar natten. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela