freuda.blogg.se

Skärtorsdagen

Publicerad 2013-03-28 22:40:10 i Allmänt,

Tjoho! Idag har jag varit duktigt och städat hela lägenheten.Verkligen städat städat. Herregud, var helt svettig när jag var klar. Sen har jag även hunnit med att plöja första säsongen av Girls. Eftersom PLL har uppehåll så måste jag hitta en annan super serie att titta på. Jag såg faktiskt första avsnittet av Girls precis när det började sändas men tyckte det sög. Men idag så tyckte jag faktiskt att det var riktigt bra! Älskade det till och med. Så nu måste jag ladda ner säsong två så jag kan börja kolla den. Jag har även varit på systemet och sen ätit subway. Snart ska jag åka och hämta mamma på busstation. Hon kommer ju  hem idag. Saknat henne massor som den mammagris jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela