freuda.blogg.se

Söndag

Publicerad 2013-03-31 23:49:31 i Allmänt,

Hej! Den här påskhelgen har varit riktigt bra. En utav de bästa påskar (?) någonsin faktiskt. Fredagen hängde jag med mamma och myste med henne och Malte sen på kvällen så fixade jag mig och därefter drog till Marie och förade med mina kära vänner. Vi drack och skrattade och drack lite mer. Sen tog vi bussen in och dansade på Jaguar ända tills stängning. Hade inte varit ute i Karlstad på över en månad så det var väldigt roligt att träffa massor med folk som man känner.  På lördagen vaknade vi och mådde som vi förtjänade och sen kom Marie och vi åkte till stan för att köpa påskgodis och lunch. När vi kom hem så låg vi i soffan tills det var dags för oss att bege oss hem till mammas kompis på påskmiddag och det var hur mysigt som helst men tyvärr var jag och Marie så trötta att vi sa typ tre ord under hela middagen, det kostar att ligga på topp. Vi bestämmde oss att åka hem tidigt sen låg vi och såg på film och åt godis tills Marie åkte hem och jag la mig och kollade på Girls. Imorse vaknade jag klockan elva. Hatar att sova så länge. Sen träffade jag Julia och vi gjorde inte så mycket mer än att hänga i solen. Sen åkte vi och åt påskmiddag hos familjen Stenberg. Herregud va jag skratta! Sen så gick vi till Jonathan och åt glass och såg på film. Nu ska jag försöka sova för imorgon ska jag upp och träna. Måste ju träna bort alla påskmiddagar! 
PUSS
(detta inlägg va tillägnat min kära vän rebecca som hade tråkigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela